به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی روز سه شنبه در جلسه کمیسیون عفاف و حجاب استان قم افزود: باید نسبت به اعمال جمعی و فردی مراقبت جدی نموده و در احیای مبانی و چارچوب های اسلامی، نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام لازم را داشت.
معاون استاندار قم با اشاره به نقش اخلاقیات در موضوع حجاب و عفاف، اظهار داشت: تقویت مبانی اخلاقی در جامعه موجب افزایش دین داری و ارتقاء جایگاه حجاب در بانوان خواهد شد.
جمالی با اشاره به انتظارات بالا از قم در مباحث اجتماعی و فرهنگی به ویژه در بحث تحکیم پایه های خانواده گفت: در راستای ترقی مبانی خانواده بایستی برنامه ریزی جامعی در قم طراحی و برای اجرا در سطح ملی به دولت داده شود.
وی همچنین با اشاره به افزایش روزافزون استفاده از فضای مجازی در کشور افزود: افزایش محتواهای فرهنگی و کاهش آسیبب ها در شبکه های اجتماعی باید در دستور کار مسئولان مرتبط باشد.
عطاء الله قاسمی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قم نیز در این جلسه با انتقاد از برخی برخوردهای سلبی در خصوص عفاف و حجاب، گفت: این نوع برخوردها دارای نتایج زیان بار در جامعه است و باید در راستای توسعه عفاف و حجاب در جامعه برخوردهای سلبی، بر جنبه های رحمانیت اسلام تمرکز کرد.
7404/ 6133/ تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.