به گزارش ایرنا، رقابت های سومین دوره کشتی فرنگی جام بین المللی یادگار امام(ره) از صبح امروز در سالن دو هزارنفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شد. اما مراسم افتتاحیه به صورت رسمی عصر جمعه برگزار گردید.
سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم که علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، در سخنانی اظهار داشت: از میزبانی این مسابقات بسیار خرسندیم و بسیار تلاش خواهیم کرد تا این پیکارها به صورت شایسته و با رضایت همه تیم ها در قم برگزار شود.
در این مراسم از 'آشوک کومار' نماینده اتحادیه جهانی کشتی از کشور هندوستان و خانم' دوژا' مدرس فدراسیون جهانی کشتی از کشور ایتالیا و احمد امیرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
همچنین استاندار قم با اهدای دو بنده تیم ملی کشتی کشورمان و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اهدای تابلو فرش از سوی هیأت کشتی استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند و در پایان کلیپی از استان سیستان و بلوچستان که میزبان مسابقات کشتی آزاد جام یادگار امام(ره) بود، در سالن به نمایش درآمد.
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام راحل(ره) با حضور تیم هایی از 14 کشور جهان و پنج تیم از جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز شده و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به دیدار نهایی این مسابقات راه یافته است.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.