' ادیت دوژا' از کشور ایتالیا روز جمعه در حاشیه مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام راحل در قم در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کشتی جام یادگار امام به دلیل حضور تیم های قدرتمندی مانند ایران، ترکیه، بلغارستان و ایتالیا و ... از سطح فنی قابل قبولی برخوردار است.
وی ادامه داد: برای اتحادیه جهانی کشتی، گسترش این رشته ورزشی در سراسر جهان و افزایش سطح کیفی رقابت ها بسیار مهم است و خرسندم که اعلام کنم ،کشتی گیران از همه کشورها، از اعضای یک خانواده هستیم.
'دوژا' از میزبانی مسابقات توسط مسئولان استان قم نیز تقدیر کرد و گفت: فضای مناسبی برای برگزاری مسابقات ایجاد شده و رفتار بسیار شایسته و خوبی را از سوی ایرانی ها و مسئولان قم شاهد بودیم.
وی ادامه داد: به عنوان ناظر فنی و ویژه داوری فدراسیون جهانی کشتی و یک شهروند از کشور ایتالیا از میزبانی و رفتارهای صمیمانه ایرانی ها تقدیر می کنم و امید است همه تلاش ها در نهایت به رشد و توسعه کشتی در سراسر جهان ختم شود.
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام راحل با حضور تیم هایی از 14 کشور جهان و پنج تیم از جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز شد و امشب به پایان می رسد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.