منصور کیانی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت های بین المللی جام یادگار امام (ره) با حضور تیم هایی از داخل و خارج کشور هفتم تیر برگزار خواهد شد.
وی یادآوری کرد: میثم زارع، علی شهبازی، محمدرضا قیاسی و رضا رستمی چهار کشتی گیر کرمانشاهی هستند که برای تیم های مختلف کشورمان در این رقابت ها به روی تشک خواهند رفت.
کیانی با بیان اینکه تیم ایران چهار تیم در قالب تیم های الف، ب ، ج و منتخب فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی در مسابقات شرکت می دهد، گفت: میثم زارع در وزن 76 کیلوگرم برای تیم الف مسابقه می دهد و علی شهبازی در وزن 46 کیلو و محمدرضا قیاسی در وزن 85 کیلوگرم نیز برای تیم ج ایران به میدان خواهند رفت.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین از حضور رضا رستمی کشتی گیر وزن 58 کیلوگرم در ترکیب تیم منتخب فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی خبر داد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی برای شناختن نفرات تیم ملی، گفت: سه کشتی گیر کرمانشاهی مجوز حضور در این رقابت ها را که 15 و 16 تیر در تهران برگزار می شود را پیدا کرده اند.
کیانی افزود: مسابقات در 6 وزن برگزار می شود که محمدجواد حاجی علیانی در وزن 80 کیلوگرم، ارشک محبی در وزن 90 کیلوگرم و سید یونس جعفری در وزن به اضافه 100 کیلوگرم در این رقابت ها حاضر خواهند بود.
وی در پایان گفت: در اوزان 80 و 90 کیلوگرم که به ترتیب حاجی علیانی و محبی حضور دارند 6 کشتی گیر و در وزن به اضافه 100 کیلوگرم نیز که جعفری حضور دارد پنج کشتی گیر با هم رقابت می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.