لژیونر جدید ایرانی در لیگ والیبال ایتالیا

معنوی نژاد در گفتگو با جی پلاس: پول در ایران بود اما برای پیشرفت به ورونا رفتم/ به تیم ملی زمان بدهید

ملی پوش تیم والیبال ایران درباره لژیونر شدنش در لیگ ایتالیا گفت: همیشه به فکر پیشرفت هستم و هر کاری لازم باشد برای رسیدن به هدف و پیشرفت انجام می دهم.

لینک کوتاه کپی شد

محمد جواد معنوی نژاد، پس از پیوستنش به تیم ورونا ایتالیا، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ اظهار کرد: من به دنبال پیشرفت و تجربه جدید هستم. قطعا در کشوری مانند ایتالیا جا برای پیشرفت زیاد وجود دارد. همیشه برای پیشرفت کار می کنم و هرکاری لازم باشد برای رسیدن به هدفم انجام می دهم.

او با بیان اینکه ایتالیا بهترین لیگ جهان را در والیبال در اختیار دارد، ادامه داد: لیگ والیبال ایتالیا یک برند در جهان است و درواقع ایتالیا بهترین لیگ جهان را در والیبال در اختیار دارد. بازیکنانی با سطح بالای جهانی در این لیگ حاضر هستند و حضور در کنار آن ها به پیشرفت من کمک زیادی می کند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی درباره اینکه آیا پیشنهادهای دیگری هم برای لژیونر شدن داشت یا خیر، به جی پلاس گفت: از چند لیگ دیگر هم پیشنهاد داشتم اما ورونا را انتخاب کردم. مدت هاست که پیشنهاد باشگاه ورونا به من داده شده و حتی سال گذشته از دیگر تیم های ایتالیایی پیشنهاد داشتم. اما به دلایلی نتوانستم این پیشنهاد را قبول کنم. اول اینکه سن من کم بود و تجربی کمی هم داشتم و اینکه با تیم پیکان قرارداد داشتم و اخلاقی نبود که این تیم را رها کنم. اما الان شرایط متفاوت شده و همه چیز برای رفتنم به ایتالیا مهیا شده است. من هم مثل همه بازیکنان از حضور در یک لیگ معتبر استقبال می کنم.

او درپاسخ به اینکه قراردادهای بالای داخلی باعث می شود بازیکنان ایران لژیونر نشوند، تصریح کرد: هرکسی نظر خودش را در این باره دارد اما همه می دانند که سطح فنی لیگ هایی مانند ایتالیا خیلی بالاتر از ایران است و ارزش این را دارد در این لیگ ها با قرارداد پایین تر از ایران بازی کنم. اگر همه چیز پول بود می توانستم در ایران بمانم.

معنوی نژاد درباره واکنش به اینکه گفته می شود در تیم ملی باندبازی وجود دارد! تنها خاطر نشان کرد: من اصلا درباره چنین مسائلی صحبتی ندارم. کلا ترجیح می دهم کار خودم را انجام بدهم. معنوی نژاد همچنین درباره مدت قراردادش با تیم ورونا به جی پلاس گفت: قرارداد من با تیم ورونا یک فصل است. بعد از رقابت های تیم ملی به ایتالیا می روم و تمریناتم را با این تیم شروع می کنم.

او درباره نیمکت نشینی اش در تیم ملی با وجود بازی های خوب نیز تصریح کرد: این مربی است که درباره اینگونه مسائل تصمیم می گیرد و من به نظرش احترام می گذارم. من همیشه برای بهترین بازی وارد میدان می شوم و هر زمانی که مربی به من بگوید برای تیم بازی می کنم و هیچ گاه به هیچ موضوعی اعتراض ندارم.

ملی پوش والیبال ایران که از بازیکنان بی حاشیه تیم ملی هم به حساب می آید، در این باره خاطر نشان کرد: همه چیز برای پیشرفت لازم است و فکر می کنم بی حاشیه بودن خیلی مهم است. دوست دارم به جای اینکه به مسائلی که ربطی به موضوع های فنی ندارد بپردازم ، به نکاتی توجه کنم که به پیشرفتم کمک می کند.

معنوی نژاد همچنین درباره شرایط تیم ملی با توجه به نتایج ضعیفش در لیگ جهانی، به جی پلاس گفت: ما یک راهی را با ایگور کولاکوویچ آغاز کردیم و نمی توان از حضور در یک تورنمنت درباره این مربی قضاوت کنیم. امیدوارم شرایط تیم ملی بهتر از این شود و به نظر این اتفاق هم رخ می دهد.

او در پایان هم اظهار کرد: برای من باعث افتخار است که در تیم ملی حضور دارم. تمام تلاشم را هم انجام می دهد تا جزو بازیکنان اصلی تیم ملی باشم اما همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد. زمانی که از ترکیب تیم ملی برای اعزام به المپیک خط خوردم بسیار ناراحت شدم اما هیچ اعتراضی نکردم چرا که مصلحت تیم ملی در آن بود که بدون من به ریو برود. هر زمانی که تیم ملی به من احتیاج داشته باشد با کمال افتخار برای این تیم بازی می کنم و تمام تلاشم را انجام می دهم.

دیدگاه تان را بنویسید