به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم،مدیرکل این بنیاد دراین آیین گفت: شهید بهشتی در مقابل توده ای ها،‌ دموکرات ها و منافقان، ‌کسانی که قصد داشتند اسلام را به حاشیه برانند ایستاد و تا پای جان پای اهدافش پایداری نمود.
سردار سید جواد هاشمی افزود: آیت الله دکتر بهشتی از انسان های وارسته و صبوری بود که تمام تهمت ها را که دسیسه دشمنان و منافقان بود به جان خرید، اما از اهدافش کوتاه نیامد و پای اسلام و ارزش های والای اسلامی ایستادگی نمود و در این راه به شهادت رسید.
وی تاکید کرد: دشمنان با کشتار نیروهای ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش نمودند تا انقلاب را ضعیف نمایند، حال آنکه این خون ها ضامن بقای اسلام شد و هر روز نهال انقلاب به درختی تنومند مبدل گردید که تاثیرات آن را می توانیم در بین کشورهای مسلمان و ملت های آزاده مشاهده کنیم.
وی ادامه داد: بهشتی دشمن اسرائیل غاصب بود و این موجب خشم استکبار و مزدورانش شده بود.
هاشمی بیان کرد: امروز نیز دشمنان اصل اسلام را هدف قرار داده اند و با اسلام راستین به مقابله برخاسته اند؛‌ انقلاب اسلامی همواره مدافع مظلومان و نقطه امید ملت های آزاده بوده است.
پیکر مطهر 9 شهید فاجعه تروریستی هفتم تیرماه سال 60 در دفتر حزب جمهوری اسلامی در گلزار شیخان و حرم مطهر حضرت معصومه(س) مدفون هستند.
استان قم مفتخر به خدمت رسانی به 12 خانواده معظم شهید هفتم تیرماه سال 60 به نام های شهیدان حقانی، قاسمی، دیالمه، محمد عینی، منتظری، صادقی، هاشمی سنجانی، کریمی بیژنی، رحیمی، شهریار، طباطبائی نژاد، ‌دانش می باشد.
هفتم تیرماه 1360 مصادف با شهادت آیت الله بهشتی نخستین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی است که بر اثر انفجار بمب در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.