به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی در دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، اقتدار نیروهای مسلح را موجب خرسندی ملت بزرگ ایران دانست.
آیت الله صافی گلپایگانی اضافه کرد: عزت مملکت در اقتدار نیروهای مسلح می باشد و بحمدالله تعالی موفقیت های بسیار بزرگی در این زمینه برای آنها حاصل شده که موجب خوشحالی و خرسندی ملت بزرگ ایران شده است.
وی با مسالت توفیق های بیشتر برای نیروهای مسلح و دعا برای نابودی دشمنان اسلام، افزود: ان شاء الله در ظل عنایات و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از تعالیم مقدس اسلام، بر عظمت و سربلندی مملکت اسلامی و نیروهای مسلح ما افزوده شده، و دشمنان اسلام، منکوب و مخذول گردند.
به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه «دیرالزور» در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
سپاه پاسداران اعلام کرد که «پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.»
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.