حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی طاهری خرم آبادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ایشان بر این باور قلبی بودند که در تمام امور، باید با توکل به خدای متعال، به دنبال دست یابی به اهداف و احکام اسلام و ارزش های مورد نظر رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) باشیم.
وی اظهار داشت: نقطه محوری در فرمایشات امام راحل همیشه توجه به مردم بود، ایشان مردم را پایه و مایه انقلاب و اسلام می دانستند.
طاهری خرم آبادی یادآورشد: خواسته مهم امام راحل از مسئولان نظام، توجه به مردم و رفع مشکلات آنان بود و با تبیین نقش آنان در ادامه نهضت، می فرمودند: همه چیز باید بر پایه توجه عمومی مردم باشد و اگر مردم نباشند نهضتی در کار نیست.
استاد حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: اگر مردم نباشند نهضت پایان می یابد، بنابراین امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای مردم نقش بسیار مهمی قائل هستند.
طاهری خرم آبادی اظهار داشت: ما بعد از شناخت ابعاد مختلف شخصیت و افکار بلند امام راحل، باید راه و برنامه ایشان و اهدافی که در بیانات، پیام ها و سخنرانی های خود در طول مسیر نهضت روی آنها تاکید می کردند، را دنبال کنیم.
وی ادامه داد: اگر ما به صورت دستجمعی، بدون اختلاف و تشتت و توام با اخلاق اسلامی در مسیر انقلاب و امام راحل حرکت کنیم به صورت قطعی، در تحقق آرمان های بلند امام راحل موفق خواهیم شد.
طاهری خرم آبادی تصریح کرد: تکریم از امام راحل با برگزاری مراسم یادبود واحترام به بزرگان و رهبران دینی خود کار ارزنده ای است وباید به صورت باشکوه برگزار شود ولی کار اصلی و مهم ما باید ادامه راه آنها به صورت عملی باشد.
حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در 14 خرداد سال 1368 به ملکوت اعلی پیوست.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.