به گزارش ایرنا، طبق گزارش های رسیده ازخبرنگاران،شعبه های اخذ رای در سراسر استان قم مملو از جمعیت است و صف های طولانی تشکیل شده است و هرچه به پایان زمان انتخابات نزدیک می شویم، سیل جمعیت به سمت شعب اخذ رای در حرکت می باشد.
شور و شوق مردم در این صف های طولانی قابل وصف نیست و لحظه به لحظه بر جمعیت رای دهندگان اضافه می شود که نشان از درایت و بصیرت مردم انقلابی قم دارد.
در حالی که بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری در سراسر کشور 2 ساعت تمدید شده و تا ساعت 20 ادامه دارد، آحاد مردم از زن و مرد، پیر و جوان همچنان در حال پیوستن به صفوف طولانی و به هم فشرده شعبه های اخذ رای هستند.
خبرنگاران ایرنا گزارش دادند، با توجه به جمعیت گسترده ای که در شعب اخذ را حاضر شده اند، احتمال تمدید زمان انتخابات تا ساعت 22 امشب محتمل می باشد.
حضور اقشار مختلف از مرد و زن، پیر و جوان و حتی افرادی که توانایی حرکت ندارند از بیماران گرفته تا افراد سالمند و سالخورده نمایشی از حماسه غیرتمندانه مردمی است که عشق به کشور و نظام خود دارند و حاضرند برای اقتدار و سربلندی آن ساعتها در هوای گرم قم در صف های طولانی بمانند اما مشارکت خود را برای جهانیان به تصویر بکشند.
در همین حال مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا، گفت: با این حجم استقبال مردم استان ازانتخابات، به خصوص در ساعات اولیه رای گیری، پیش بینی می شود میزان مشارکت در قم به بالای 80 درصد برسد.
حسین معین آبادی افزود: رفتار انتخاباتی مردم برای حضور در پای صندوق های رای بیش از میزان پیش بینی ها می باشد و تعداد آرای اخذ شده هر لحظه افزایش می یابد، به نحوی که هم اکنون در هر دقیقه 670 رای در قم به صندوق ها انداخته می شود.
وی بیان کرد: تاکنون 320 هزار تن از واجدین شرایط دراین استان به شعبه های برگزاری انتخابات مراجعه کردند و رای خود را به صندوق انداختند.
معین آبادی گفت: با توجه به استقبال مردم بیش از یک میلیون برگه تعرفه رای در شعبه ها تقسیم شده و تمام امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان مهیا است.
وی ادامه داد: در صورت تمام شدن 70 درصد تعرفه های رای در هر شعبه، تعرفه های جدید به آن ها تزریق خواهد شد.
782 هزار و 974 تن در استان قم واجد شرایط رای دادن هستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
در کل کشور 56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.