به گزارش ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، افزود: این قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور ملت است و مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای نشان دادند که همچنان پای ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.
وی با قدردانی از حضور ملت در انتخابات، اضافه کرد: برنده اصلی انتخابات، ملت ایران هستند و بازنده اصلی دشمنان این ملت هستند؛ امروز سوم خرداد دیگری خلق خواهد شد و بار دیگر خرمشهرها آزاد می شود.
وی با اشاره به این که امروز ملت ایران نشان می دهند که هیچ ابرقدرتی نمی تواند مقابل این ملت بایستد، بیان کرد: امروز روزی است که بار دیگر فریاد آزادی خواهی و ظلم ستزی ملت ایران در سراسر جهان با رای ملت ایران طنین انداز خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.