به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با اشاره به این که جمهوری اسلامی دارای 2 رکن اسلامی و مردم سالاری دینی است، افزود: حضور آگاهانه مردم انقلابی ما در انتخابات، تجلی مردم سالاری دینی است و امیدواریم شاهد حضور باشکوه ملت در صحنه باشیم.
وی ادامه داد: مردم تاکنون تعهد خود را به اسلام و نظام اسلامی به خوبی انجام داده و ثابت کرده اند که ملتی وفادار به خون شهدا و امام راحل بوده و به بیعتی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی بسته اند، وفادار هستند.
وی بیان داشت: پیش بینی می شود حضور مردم در این دوره از انتخابات، گسترده باشد.
وی به شور انتخاباتی اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی، حامیان آنها و مردم در ایام تبلیغات نشان دادند حضور گسترده ای در صحنه دارند که حتی این شور و نشاط برای جهانیان قابل باور نبود.
امام جمعه موقت قم ابراز امیدواری کرد فردا شاهد نتایج ارزشمندی باشیم و مردم ما با یک حرکت دیگر برای چهار سال آینده گام های استواری برای عمران و آبادی کشور بردارند.
آیت‌الله حسینی بوشهری رای خود را در صندوق سیار شماره 549 در قم انداخت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح جمعه 29 اردیبهشت 96 در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعبه های اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
7401/ 6133/خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.