در این پیام که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: انتخابات دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی، نعمت و فرصت بزرگ، عنصر همبستگی و وفاق ملی و بارزترین جلوه و تجلی اراده و مشارکت مردم در عرصه تعیین سرنوشت است.
سید مهدی صادقی دراین پیام افزوده است: آحاد ملت بزرگ ایران، به عنوان پیشکسوت ملت ها در زمینه انتخابات، در طول قریب به چهار دهه از حیات پربار انقلاب اسلامی و با تاسی به فرامین گهربار امام راحل و عظیم الشان و در عمل به رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب همواره شرکت در انتخابات را نه یک وظیفه اجتماعی و ملی، بلکه به مثابه یک وظیفه و تکلیف شرعی دانسته اند.
وی دراین پیام اضافه کرده است: در این مدت ملت ایران با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رای، ضمن خلق جلوه های زیبایی از شکوه جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دشمنان را مایوس و مسیر اعتلا، پیشرفت و حرکت عمومی کشور به سمت اهداف والای انقلاب و نظام را هموار ساخته اند. اینک دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی به عنوان فرصت بی بدیل دیگری در راه نمایش عزت، عظمت و سربلندی نظام و ترسیم افق های روشن و پر امید برای آینده این مرز و بوم در راه است.
صادقی در این پیام ادامه داده است: ملت قهرمان ایران اسلامی نیک واقف است که پاسداری از نظام و دستاوردهای ارزشمند آن، در گرو حضور پر شور و مسئولانه و سهیم شدن در انتخاب فردی اصلح و توانمند برای سکانداری امور اجرایی کشور و شکل گیری شوراهایی مقتدر و کارآمد به عنوان یکی از ارکان اساسی خدمت به مردم می باشد.
وی افزوده است: از این رو، اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی استان قم همگام با سایر ملت بزرگ ایران، با حضور فعال و گسترده خود در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت ماه، برگ زرینی را بر کارنامه حماسه آفرینی های خود افزوده و یکبار دیگر قدرت واقعی و پشتوانه مردمی نظام را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری **انتشار - جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.