حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ملت ما باید بدانند که با توجه به روی کار آمدن ترامپ در آمریکا از یک سو و توطئه های استکبار برای به فراموشی سپردن ملت فلسطین و عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی، شرایط خاصی حاکم شده است.
وی ادامه داد:برخی مزدوران منطقه ای با همکاری اربابان خود دنبال تلاش برای عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی هستند، اما حضور مردم ایران در صحنه انتخابات، همه این معادله ها را برهم خواهد زد.
قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات باعث ناامیدی دشمنان نظام و نشاط و بالندگی کشور خواهد شد.
رجبی تصریح کرد: شرایط کنونی جهان نشان می دهد که ما به عنوان یک ملت مسلمان، باید مدافع آرمان های اسلام در عرصه های داخلی و بین المللی باشیم که یکی از نمونه های آن دفاع از محرومان و مقابله با مستکبران در عرصه جهانی است.
استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حضور کمرنگ مردم در انتخابات قدرت چانی زنی ما را نیز کاهش خواهد داد و موجب می شود طمع ورزی دشمنان نسبت به نظام ما بیشتر شود.
رجبی گفت: امروز ملت های زیادی برای مقابله با ظلم و ستم و احقاق حقوق خود در برابر مستکبران به پاخاستند که اگر ما یک حضور چشمگیر و حماسی نداشته باشیم آنها دلسرد خواهند شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات باعث ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و افزایش عزت و اقتدار نظام خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.