منوچهر فخری روز پنجشنبه با دعوت از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه شهروندان سنندجی به حضور پرشور در انتخابات پیش رو افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت باعث مایوس شدن دوباره دشمنان اسلام خواهد شد.
وی اظهار کرد: بدون شک 29 اردیبهشت سالجاری یکی دیگر از روزهای حساس نظام جمهوری اسلامی است چرا که مردم بازهم برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رای خواهند رفت.
شهردار سنندج گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در مناسبت های ملی و مذهبی و همچنین در مقاطع حساس در این سال ها ثابت کرده اند که با حضور ارزشمند خود از نظام مقدس ایران اسلامی و آرمان های والای این نظام دفاع کرده اند.
وی در ادامه با اشاره به ترفندهای دشمنان نظام افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره یک سال قبل از برگزاری انتخابات با هزینه های هنگفت و پخش برنامه ها از شبکه های مختلف قصد ناامید کردن مردم را دارند.
فخری اظهار کرد: سران کشورهای استعمارگر هیچگاه دست از مایوس کردن مردم در مناسبت های مختلف بخصوص حضور در انتخابات برنداشته اند ولی هر بار حضور میلیونی و پرشور مردم باعث شده که نقشه های دشمنان ایران اسلامی بر باد رود.
وی در ادامه با بیان اینکه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه، حضور مردم در انتخابات، پشتوانه خدمتگزاری مطلوبتر در آینده کشور است گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات درس اتحاد و همدلی به جهانیان خواهند داد.
شهردار سنندج عنوان کرد: در انتخابات ریاست جمهموی کاندیداها با حضور در برنامه های مختلف صدا وسیما و همچین نامزدهای انتخاباتی شورای شهر با تمهیدات صورت گرفته توانستند در مدت قانونی تبلیغات برنامه های خود را اعلام کنند و حالا نوبت مردم است که با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح و آگاهانه سرنوشت خود، شهر و کشورشان را در چهار سال آینده رقم بزنند.
وی افزود: مردم همچنان به عهدی که 12 فروردین سال 58 با نظام و انقلاب خود بستند پایبند بوده و قطعا با حضور خود در روز 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای نقشه های شوم دشمنان اسلام را بر باد خواهند داد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت بصورت همزمان در سراسز کشور برگزار می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.