به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی در جلسه ستاد انتخابات قم با اشاره به بروز برخی مشکلات و هیجانات در جریان تبلیغات انتخابات آن را طبیعت انتخابات عنوان کرد و افزود: باید با مسائل واقع بینانه برخورد شود.
وی با تاکید بر لزوم حفظ بی طرفی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات، تلاش برخی افراد، رسانه ها و جریانات سیاسی برای دو قطبی کردن فضای انتخابات را یادآور شد و گفت: ‌باید از این مسئله به عنوان فرصتی برای افزایش مشارکت و شور و نشاط عمومی استفاده شود.
وی با اشاره به تبلیغات رسانه های خارجی برای کم رنگ ساختن زمینه های حضور مردم در انتخابات به عنوان نشانه ای از ناکارآمدی نظام، گفت: باید با هوشمندی و هوشیاری این توطئه را خنثی نمود.
جمالی با تاکید بر همکاری دستگاه ها در زمینه تامین نیازهای پشتیبانی انتخابات، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان به دقت پیگیر مسائل اجرایی انتخابات است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.