به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال 96 که با محوریت هفته ناجا با عنوان «سهم من در امنیت و آرامش» در سالن  همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، بابیان اینکه باید به دو بعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امنیت توجه داشت، اظهار داشت: امیدواریم با حضور مقتدرانه و مدبرانه نیروی انتظامی استان قم به امنیت پایدار دست پیدا کنیم.

استاندار قم افزود: نتیجه‌ی تلاش‌های شبانه ریزی پرسنل این نهاد، احساس امنیت و آرامش در بین مردم است.

وی بابیان اینکه امنیت عمومی و انتظامی به همه مسئولان ارتباط دارد، گفت: نقش این همایش این است که به تمام این ابعاد به لحاظ علمی و تجربی توجه دارد، ازاین‌رو نقش تمامی مسئولان در این همایش بیش‌ازپیش اهمیت می‌یابد.

صادقی بابیان اینکه نقش همه در این فرآیند مشخص است و تمامی مسئولان باید در فرایند همکاری‌ها این نقش را عملی کنند، گفت: با تبیین درست ازآنچه در این همایش مطرح می‌شود باید به نتایج خوبی دست‌یافت، البته طبیعی است که به هر میزان در جهت رشد و آگاهی مردم تلاش کنیم و این پیوند را برقرار کنیم افراد مجموعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند از امنیت بالاتری برخوردار خواهند شد.

استاندار قم بابیان اینکه تحقق امنیت عمومی نتیجه‌ی تلاش و همکاری به‌هم‌پیوسته‌ همه مجموعه‌ها است افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی و مردم صرف‌نظر از مسئولیت‌های مشخص خود، در تأمین امنیت عمومی باید نقش‌آفرینی کنند.

صادقی به برگزاری همایش‌های مرتبط بانظم و امنیت عمومی با حضور مسئولان استانی و سازمان‌های مردم‌نهاد اشاره کرد و گفت: با تبیین صحیح ابعاد مختلف امنیت می‌توان جلب مشارکت عمومی در راستای ارتقای مؤلفه‌های این  امر مهم را تحقق بخشید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 623847
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.