به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم طی سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت های اعضای این کمیسیون در سال 95، خواستار برنامه ریزی و تلاش جدی برای توسعه ی این فعالیت ها در سال جاری شد.

استاندار قم با بیان اینکه همکاری و هماهنگی موجب ارتقاء خدمات مسئولان خواهد شد افزود: اعضای کمیسیون بایستی با همفکری در راستای انجام هرچه بهتر مسئولیت ها اقدام نمایند.
صادقی با تاکید بر نگاه فرابخشی در کمیسیون کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: تصمیمات این کمیسیون در رشد اقتصادی کشور و استان بسیار موثر است و بایستی نیازسنجی و کار کارشناسی در زمینه اقدامات عملیاتی این کمیسیون صورت بگیرد.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به بحث مقابله با قاچاق خرد در کشور ادامه داد: مسئولان نباید توجه خود را معطوف به این مسئله کنند.
وی با بیان اینکه توجه به قاچاق خرد موجب غفلت از اصل مبارزه با قاچاق کالا می شود ادامه داد: در بعضی موارد تبعات مبارزه با قاچاق خرد از منافع آن است و از اینرو مقابله قاچاق سازمان یافته و کلان باید در دستور کار قرار بگیرد.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید رهبر معظم تانقلاب اسلامی مبنی بر امانت داری در انتخابات، مراقبت دولت از نظر مردم را خط قرمز مسئولان دانست.
در ابتدای این جلسه اعضای کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم گزارشی از اقدامات خود در زمینه ی کشف و مدیریت بر کالاهای قاچاق ارائه نمودند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623046
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.