به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی ظهر امروز در سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و مؤسسین حوزه‌های علمیه خواهران که در مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد،‌ با اشاره به پیشرفت حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: با تلاش همه افراد در این حوزه‌ها امروز کم یا زیاد بودن اساتید مطرح نیست و تدریس و تولید علم در این حوزه‌ها در سطح بالایی قرار دارد.

وی  بابیان اینکه حضور خواهران در رفع شبهات، ارشاد جوانان، تبلیغ دین و غیره از اقدامات مبارک است، افزود: حیات طیبه پاداش خداوند متعال برای عمل صالح شماست که گوشه‌ای از پاداش دنیوی شماست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: امروز دستاوردهای خوبی از حوزه علمیه خواهران قابل‌مشاهده است که مسئولان برگزاری اجلاسیه می‌توانند اقدامات نو و ابتکارات را شناسایی کنند تا آن‌ها فعالیت‌های خود را بیان کرده تا دیگران از آن‌ها استفاده کنند.

وی تشکیل قرارگاه و کانون‌های فرهنگی را از اقدامات خوب معاونت فرهنگی حوزه خواهران برشمرد و ابراز کرد: خواهران طلبه امروز امانتی الهی هستند که باید در کنار تحقق انتظارات والدین با تعامل و همکاری زمینه تحول حوزه‌ها و آنان را فراهم کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: انتظار می‌رود دستاوردهای حوزه‌های علمیه خواهران به جامعه ارائه شود.

وی انتخابات پیش رو را مدنظر قرار داد و یادآور شد: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی سبب اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران خواهد شد که بخشی از آن به‌ویژه راهنمایی در انتخاب اصلح به دست شما حوزویان است.

مقتدایی خاطرنشان کرد: امروز نابسامانی در تولید از مشکلات کشور است که در این زمینه می‌توان با تبلیغ استفاده مردم از تولیدات داخل بسیاری از مشکلات موجود را کاهش داد که حوزه‌های علمیه می‌توانند در این راه پیش‌قدم باشند.

وی تحقق شعار سال بسیار مهم دانست و افزود: باید در راستای تحقق این شعار تلاش کنیم و اساتید و طلاب می‌توانند با مصرف تولیدات داخلی زمینه تحقق آن را مهیا کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621143
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.