در این مطلب می خوانیم:
سرپرست پلیس راه استان قم از افزایش 141 درصدی تلفات فوتی تصادفات محورقم- جعفریه در سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد.
سرهنگ احمد پور بافرانی در گفتگو با خبرنگار ایمان اظهار داشت: محور قم - جعفریه به علت کم عرض بودن و دوبانده نبودن یکی از محورهای پرحادثه استان قم می باشد که شاهد تصادفات زیادی در آن هستیم .
وی ادامه داد: تاکنون 10 کیلومتر از سمت قم این محور اصلاح شده است و 80کیلومتر دیگر نیز در دست اجرا می باشد.
پوربافرانی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد در این محور روند تعریض و ایمن سازی این محور باید با سرعت بیشتری پیگیری شود چرا که تاخیر در تکمیل این پروژه تلفات جانی و مالی زیادی به همراه دارد که کم و بیش شاهد آن هستیم.
وی ادامه داد: یکی از محورهای حادثه خیز دیگر استان قم محور کهک می باشد این محور با توجه به قرار روستاهای خوش آب وهوا استان مورد توجه شهروندان قمی قرار دارد که روزهای پایان هفته و تعطیلات حجم ترددها افزایش می یابد که به علت کم عرض بودن محور شاهد تصادفات فوتی و جرحی و خسارت زیادی هستیم که امید است مسئولان با اختصاص اعتبارات لازم در جهت تعریض و ایمن سازی این محور اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: در حال حاضر در این مسیر پرتردد با افزایش نیروهای پلیس درجهت روان سازی و کاهش تصادفات و هدایت خودروها اقدامات لازم را انجام میدهیم.
وی در بخشی از سخنان خود از کاهش 11درصدی متوفیان تصادفات در محورهای برون شهری قم در ایام نوروز خبر داد و گفت سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز،انحراف به چپ و واژگونی از جمله علل تصادفات در محور های برون شهری قم بوده است که علت اصلی آن برای عوامل انسانی بوده است.
سرهنگ پور بافرانی اضافه کرد در ایام نوروز در تصادفات جرحی 38درصد کاهش ،در تصادفات خسارات 45 درصد کاهش و در تصادفات فوتی 11 درصد کاهش در سطح محورهای برون شهری قم داشته ایم.
8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.