به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار کاظم مجتبایی صبح امروز در نشست خبری با موضوع برگزاری همایش " سهم من در امنیت و آرامش" اظهار داشت: این همایش باهدف گفتمان سازی برای سهم پذیری دستگاه‌ها در برقراری امنیت، اجتماعی کردن کنترل فضای جرم، توسعه سامانه‌های امنیت هوشمند، تبیین نظام واره جرائم و آسیب‌های اجتماعی و به‌کارگیری استعدادهای مردم‌نهاد برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده ناجا در این همایش به ایراد سخنرانی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: نظام واره آسیب‌های اجتماعی و مقالات برگزیده نیز در این همایش رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به ارسال 100 مقاله به دبیرخانه همایش عنوان کرد: امنیت و سرمایه اجتماعی، نقش سازمان‌ها در پیشگیری از آسیب‌ها و پیامدهای امنیتی بحران در قم مهم‌ترین سرفصل‌های مقالات برگزیده در این همایش است.

سردار مجتبایی به حضور روسای ادارات و اتحادیه‌های صنفی در این همایش اشاره کرد و گفت: نظام واره آسیب‌های اجتماعی بر اساس 7 اولویت جرائم و آسیب‌های اجتماعی استان ازجمله سرقت، مواد مخدر، تصادفات، جرائم رایانه‌ای، قاچاق کالا، مفاسد اجتماعی و حاشیه‌نشینی تدوین‌ شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619439
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.