به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در نشست سیاسی بصیرتی که در قم برگزار شد، با اشاره به سخن اخیر رئیس‌جمهور که مخالفان برجام را هووهایی خوانده بود که بارها قصد کشتن این نوزاد را داشتند، اظهار داشت: امروز در بین همه مردم این نکته جاافتاده که مادر اصلی برجام شخص آقای رئیس‌جمهور است.

ذوالنور بابیان اینکه نوزاد برجام چنان به پدر و مادرش شباهت دارد که نمونه ندارد، افزود: آقای رئیس‌جمهور مطمئن باشد هیچ هوویی نمی‌تواند جای مادر اصلی آن را بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مرگ برجام به این است که به محتوای آن عمل نشود، گفت: اولین کسی که درصدد کشتن نوزاد برجام برآمد آقای اوباما بود که تحریم‌های جدیدی را خلاف تعهدنامه برجام وضع کرد و سپس هم پدرخوانده خشن و قلدر برجام آقای ترامپ این کار را کرده است. 

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل برجام این است که در راه آن عزت، غرور و دستاوردهای چندین ساله خودمان را  فدا کرده‌ایم، تاکید کرد: تمام پیش شرط‌های طرف غربی‌ها  را در این زمینه پذیرفته‌ایم و در مقابل هیچ‌گونه تضمینی هم در قبال نقض برجام از سوی طرف غرب نگرفته‌ایم.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه نوزاد برجام محصول یک ازدواج موقت است و نا پدری  جدید آن حرف حساب سرش نمی‌شود، تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در عرصه سیاست خارجی این است که به دشمن اعتماد می‌کنیم و فریب لبخندهایشان را می‌خوریم، در مقابل از داخل اگر یک دوستی حرفی از سر دلسوزی بزند او را متهم می‌کنیم.

 وی تاکید کرد: اگر از موضع کرنش و التماس با دشمن سر میز مذاکره حاضر شویم مجبور می‌شویم که امتیاز بدهیم و چیزی هم به‌دست نیاوریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای با اشاره به اینکه باید کسی روی کار بیاید که به کدخدا احساس دین نکند، گفت: با دنیا باید با عزت و اقتدار حول منافع ملی خودمان برخورد کنیم و در دنیایی دیپلماسی بین چیزی که می‌دهیم با آن چیزی که به دست می‌آوریم تناسب منطقی وجود داشته باشد.

انتهایی پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618930
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.