به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال 96 با اشاره به دیدار خصوصی وزرا و هیئت‌رئیسه مجلس با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: برخی فکر می‌کنند حمایت از تولید یعنی ممانعت از واردات درحالی‌که این‌سوء برداشت است، رهبر معظم انقلاب فرمودند جنسی که در داخل تولید می‌شود باید تقویت شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برخی اقلام مصرفی و موردنیاز مردم باید وارد شود، افزود: ایراد برای زمانی است که جنسی باکیفیت در کشور تولید می‌شود اما از طریق قاچاق یا مبادی رسمی وارد کشور می‌شود که با برنامه‌ریزی مناسب در سال جاری می‌توان مانع واردات بی‌رویه شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کنار رفع موانع، بازاریابی تولیدات داخل را هم موردتوجه قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه گردشگری داخلی استان با مشکل ماندگاری مواجه است گفت: درزمینهٔ گردشگران خارجی و توریسم مذهبی که به عهده میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است اما بهره کافی از یک و نیم میلیون زائر عراقی در بعد مادی و معنوی نداریم درعین‌حال معضل اجتماعی زیادی هم برای ما داشته است.

امیرآبادی با بیان اینکه مسئولان امنیتی نگرانند که لازم است گردشگری در این زمینه تدبیر اساسی کند، گفت: زائری که از کشور عراق به قم وارد می‌شود رهاست و هیچ‌کسی هیچ مسئولیتی برای سازمان‌دهی این زائران ندارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614783
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.