به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی ماندگاری عصر امروز در آئین افتتاح زائرسرای حضرت نجمه(س) که در سالن جلسات این مکان برگزار شد، اظهار داشت: اینکه باید فضای خدمتگزاری برای کریمه اهل‌بیت (ع) انجام شود یک امر مهم و ارزشمند است اما باید خدمت فرهنگی هم در کنار این امر، همانند تبلیغ مبلغین در روستاها انجام شود.

وی با تأکید بر انجام کارهای فرهنگی، افزود: باید خدمات فرهنگی را بیشتر کنیم، همچنین مردم باید یاد بگیرند که از نان شب بزنند و به زیارت بیایند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به اینکه خادمان و خدمت گذاران راه اهل‌بیت(ع) باید بدانند که چه‌کاری انجام می‌دهند، عنوان کرد:  خدمتگذاران کارهایی ازجمله باز کردن گره کار خود، پاک کردن نفس خود، یافتن پلکان قرب خداوند و خدمت کردن به خودشان را انجام می‌دهند. 

وی خاطرنشان کرد: اکنون‌که توفیق خدمت درراه اهل‌بیت (ع) را پیداکرده‌ایم مشخص می‌شود که اهل ضلالت نیستیم اما باید مواظب این نکته باشیم که اگر پای خود را در این راه کج گذاشتیم از این درگاه الهی بیرون خواهیم شد.

ماندگاری تصریح کرد: باید کاری کنیم که اهل‌بیت (ع) ما را به خادمی قبول کنند و باید این درخواست را از آنان کرد که ما را از خود جدا نکنند زیرا جدایی از آنان سبب جهالت می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609237
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.