عیسی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: آمار اسکان زائران و مسافران در قم از آغاز تعطیلات نوروز 96 نسبت به نوروز 95 رشد خوبی داشته است.
وی اضافه کرد: در آخرین آمار مربوط به وضعیت اسکان در استان که مربوط به سی اُم اسفند ماه 95 است بیش از 14 هزار تن در مراکز اقامتی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، خانه مسافرها و همچنین 17 هزار و 930 تن نیز در مدارس اسکان داده شدند.
وی همچنین با اشاره با اسکان پنج هزار و 66 تن در شبستان های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، مساجد و حسینیه ها، افزود: 87هزار و 56 تن نیز در چادرها بویژه در محوطه نمایشگاه بین المللی استان اقامت پیدا کردند.
رضایی همچنین جمع کل آمار اسکان در روز پایانی سال 95 را 45 هزار و 752 تن ذکر کرد و افزود: از ابتدای تعطیلات تاکنون چهار هزار و 921 تن از اماکن و مراکز تاریخی و گردشگری استان بازدید کردند.
وی با یادآوری این که ظرفیت کل تخت های استان در شرایط عادی بیش از 11 هزار تخت است، افزود: مراکز اقامتی استان این امکان را دارند در شرایطی که با حجم بالایی از زائر مواجه هستیم، تا حجم 15 هزار تن را نیز پذیرا باشند.
7403 / 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.