به گزارش ایرنا، در ویژه نامه نوروزی، این نشریه ، گفت وگوهایی را با چند تن از استانداران پیشین قم در رابطه با فعالیت هایشان در این استان انجام داده است و نیز تعدادی از فرمانداران قبلی قم پاسخگوی 4 پرسش این نشریه بوده اند و در مطلبی با عنوان «بخشداران، امید روستاییان» به سراغ بخشداران قم رفته و مهم ترین عملکردهای آنها را در سال جاری بیان کرده است.
گفت وگو با چند تن از مسئولان استان از جمله سید مهدی صادقی استاندار قم از دیگر مطلب های این نشریه است که از قول استاندار قم آورده است که طرح های عمرانی متوقف شده را رونق بخشیدیم.
این نشریه در گزارشی با عنوان «قم سال 95، موتورسواران بوی مرگ را جاری کرده اند» گزارشی از وضعیت موتورسواران و تعداد کشته های حوادث رانندگی بر اثر موتورسیکلت در استان قم اشاره کرده است.
گفت وگو با تعدادی از هنرمندان شاخص استان قم مانند فتحعلی اویسی، محمود اشرفی، زکیه بهبهانی و سمانه مالمیر از جمله دیگر مطلب های این نشریه در زمینه فرهنگ و هنر است و چندین صفحه این نشریه به معرفی مکان های تاریخی و قدیمی استان قم اختصاص دارد.
«بررسی تاثیر عامل زیبایی و اصالت صنایع دستی بر توسعه گردشگری فرهنگی شهر قم»، سوغات قم چیست، واقعگرایی و آرمانگرایی، فرمانداری قم و راه های رفته، حقوق شهروندی چیست، گذار تمدنی از شورای شهر سیاسی به شورای شهر حرفه ای، انتخابات درقم کلید خورد، درس گفتارهایی برای دانستن، نگاه نو به روایات نوروز، زندگی در قم چگونه است، ضرورت نگاه مسئولان به مشکلات حاد هنرمندان و صنایع دستی قم، بانوی سیمرغ قم، سونامی شبکه های اجتماعی، احیای مغزها با بذر سوادآموزی، ریزگردها در ایران / قم، نوروز و اسلام و آیین های ایرانی از دیگر مطلب های این شماره ویژه نامه نوروزی نشریه صفاییه است.
نشریه صفاییه به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عبدالله باقری در استان قم منتشر می شود.
7406/ 6133/ تنظیم- عباس منجمی گیلانی * انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.