محمد جمشیدی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: سومین دوره مسابقات آزاد پاراتکواندو اقیانوسیه از 23 اربیهشت‌ماه سال آینده به مدت 2 روز و به میزبانی نیوزیلند برگزار خواهد شد و محمد شعبانی از قم در این رقابت ها حضور دارد.
وی ادامه داد: برنامه مسابقات تیم ملی تکواندوی بزرگسالان که محمد صفایی دیگر تکواندوکار قمی در آن حضور دارد، هنوز مشخص نشده است.
جمشیدی همچنین با اشاره به وضعیت رشته تکواندو در قم گفت: تکواندوی استان قم شرایط متفاوتی را در سال جاری طی کرده است از جمله این که علی نادعلی در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهر لیما در کشور پرو، مقام سوم جهان را کسب کرد.
وی ادامه داد: در رقابت های کشور در سال جاری 12 مدال رنگارنگ دریافت کردیم و در تمام رده های سنی، در لیگ های کشوری جز تیم های تک رقمی بودیم.
جمشیدی خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان و جوانان تکواندوی قم در رقابت های کشوری رده پنجم و تیم بزرگسالان رده هشتم و نونهالان رتبه ششم را در سطح کشور کسب کرد.
وی گفت: هم اکنون 3 هزار تن عضو هیات تکواندوی استان قم هستند و 45 باشگاه نیز در بخش بانوان و آقایان فعال می باشد.
وی ادامه داد: مهمترین مشکلات ما سیتسم امتیاز دهی جدید در حوزه داوری است که به صورت الکترونیکی شده و ما برای تهیه 2 سیتسم جدید نیاز به 500 میلیون ریال اعتبار داریم که هنوز تامین نشده است.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.