به گزارش ایرنا، صمد مرفاوی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوب و با انگیزه ای است، ولی ما هم در نیم فصل دوم وضعیت بهتری داریم و در 2 هفته اخیر نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم.
وی با بیان این که امیدواریم وضعیت فنی تیم صبای قم هرچه بهتر شود، خاطرنشان کرد: می خواهیم در بازی فردا در برابر فولاد شرایط خوب تیمی صبای قم را به نمایش بگذاریم و نتیجه مطلوبی کسب کرده و سربلند از زمین بیرون بیاییم.
سرمربی صبای قم در ادامه افزود: پیروزی در بازی های آینده برای ما بسیار مهم است و به طور قطع این امر دور از دسترس نیست و همه تیم انگیزه لازم برای رسیدن به موفقیت را دارند و ما با جدیت می خواهیم روند خوب صبا را تا پایان فصل ادامه دهیم.
وی با اشاره به گلایه باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر همکاری نکردن باشگاه صبای قم برای برگزاری یک ساعت زودتر بازی فردا، تصریح کرد: برنامه بازی ها از سوی سازمان لیگ اعلام می شود و باشگاه حرفه ای مثل فولاد نباید نسب به این مساله گلایه کند و این مساله را قبول ندارم.
مرفاوی در رابطه با حضور روزبه چشمی در تیم صبای قم گفت: این بازیکن می توانست از نظر فنی به تیم صبای قم بسیار کمک کند و ما به او نیاز داشتیم، اما نمی دانم که چرا پس از ثبت قرارداد او در هیات فوتبال استان قم گفتند که ظرفیت تیم تکمیل است.
تیم های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا(جمعه) از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصاف یکدیگر می روند.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.