در پیام سید مهدی صادقی که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: خبر ارتحال جانسوز یار و یاور دیرین امام و رهبری و مرد روزهای سخت و بحرانی، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، موجب تاسف و تالم گردید.
پیام حاکی است: بدون شک فقدان چنین شخصیت برجسته ای که وجودشان همواره نعمتی برای کشور و از استوانه های اصلی نظام محسوب می شدند، ضایعه ای جبران ناپذیر بوده و بی گمان نام و یاد نیک و خدمات گران سنگ این عنصر وفادار انقلاب، برای همیشه در اذهان ملت شریف ایران باقی خواهد ماند.
استاندار قم در پایان این پیام درگذشت این مجاهد بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های معزز علمیه و عموم شاگردان و ارادتمندان ایشان به ویژه همسر مکرمه، فرزندان برومند، برادران ارجمند و همه بازماندگان عرض تسلیت داشته و ابراز امیدواری کرده است: خداوند متعال روح آن مرحوم را مشمول رحمت و غفران واسعه خویش قرار داده و به بازماندگانش صبر و اجر عنایت فرماید.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
رئیس جمهوری اسلامی ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجلس خبرگان رهبری و غیره از جمله سوابق آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری در انقلاب اسلامی است.
پیکر ایشان صبح روز سه شنبه 21 دی ماه جاری طی مراسمی از مقابل دانشگاه تهران تشییع و در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم دفن خواهد شد.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.