به گزارش ایرنا، علی صفری روز شنبه در همایش آیت روح فزا که به منظور بزرگداشت آیت الله علی محمدی تاکندی برگزار شد، افزود: امسال با تلاش دستگاه های مختلف و همکاری آنها با شهرداری، روز قزوین به عنوان یک هفته فرهنگی و با محوریت گردشگری خلاق و نشاط اجتماعی برگزار می شود.
این مسئول با بیان اینکه امروزه درآمد پایدار برای شهرها از مدل های مختلف به مدل گردشگری تغییر پیداد کرده، تصریح کرد: شهر قزوین با توجه به ظرفیت های فراوانی که در حوزه های مختلف دارد می تواند به مقصد گردشگری مناسبی در سطح کشور تبدیل شود.
به گفته وی، با توجه به دیدگاه انسان محوری و نشاط اجتماعی، شهرداری و شورای پنجم شهر قزوین تلاش دارد تا سرانه خدمات را در محلات مختلف افزایش دهد.
شهردار قزوین اظهار داشت: امروز این افتخار را داریم تا برنامه های هفته فرهنگی قزوین را با نکوداشت یکی از شخصیت های فرهیخته این استان آغاز کنیم.
صفری با بیان اینکه تجلیل از آیت الله تاکندی تجلیل از یک فرد نیست بلکه به معنای بزرگداشت اخلاق و مقام علم و دانش ایشان است، افزود: امیدواریم این رویه در همه دستگاه های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد تا نسل های آینده ما نیز با چنین شخصیت های عالم و بزرگواری آشنا شوند.
شهردار قزوین در پایان اضافه کرد: جامعه ای که دانشمندان و اندیشمندان خود را مورد بی توجهی قرار دهد بدو شک زمینه انحطاط و نابودی خود را فراهم کرده و از این رو باید همیشه و همواره قدردان بزرگان جامعه خود باشیم.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.