به گزارش ایرنا ، مریم بیدخام روز دوشنبه در همایش یک روزه روش های نوین تسهیل گری و توانمند سازی مجموعه های مردم نهاد حوزه محیط زیست که در سالن باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست علاقه مند و صاحب دغدغه هستند و به عنوان حامیان فرهنگی در ایجاد حساسیت در جامعه نقش بسزایی ایفا می کنند.
بیدخام ادامه داد: باید سمن ها با مطالبه گری و فرهنگ سازی تک تک افراد جامعه را نسبت به مسایل محیط زیست دغدغه مند کنند تا آیندگان نیز از آب ، خاک و هوای سالم بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد به جهت تاثیرگذاری بالا از اهمیت بسیار زیادی در جامعه برخوردار هستند و می توانند در امر فرهنگ سازی با هزینه کم و خروجی زیاد موثر واقع شوند.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ضمن تاکید بر روند قانونی در ثبت تشکل ها تاکید کرد: سیاست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری تسهیل در امر صدور مجوز تشکل ها است و در این راستا آمادگی حمایت از طرح ها و ابتکارات سمن ها را نیز دارد.
این مسئول در ادامه خواستار همکاری بیشتر تشکل های مردم نهاد با سازمان محیط زیست در جهت تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی در جهت حفاظت وحراست از محیط زیست شد.
6101 * 7390
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.