فرهاد روستا زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:رقابتهای اسپوکس قهرمانی کشور با حضور 300 ورزشکار به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد.
وی افزود:در این رقابت ها در بخش آکیناکه فاطمه عسگری و ستایش شعبانی به مقام سوم و هانیه باقری و نسیم قدیم آبادی به مقام اول و دوم دست یافتند.
این مسئول ورزشی ادامه داد: در ماده آکیناکه دوبل فاطمه عسگری ، ساینا یزدانی ، مینا ابراهیمی پور و معصومه روستازاده هرکدام به یک نشان برنز و عارفه محمدزاده اصل به یک نشان طلا و ستایش شعبانی و هانیه باقری به نشان نقره رسیدند.
وی افزود:تیم بانوان قزوین در پایان این مسابقات در مجموع مدالها و رده بندی تیمی به عنوان دوم و تیم های گیلان و اصفهان به مقام های اول و سوم دست یافتند.
روستازاده با اشاره به برترین های اسپوکس مردان در این رقابت ها ادامه داد: در بخش آکیناکه حسین عزیزی و نجفعلی قاسمی به مقام سوم دست یافتند و در بخش آکیناکه دوبل مجتبی صادق زاده و نجفعلی قاسمی مقام اول و دوم و امیرحسین چمانی و علی محمدی مقام سوم را از آن خود کردند.
وی خاطر نشان ساخت: بهترین های این رقابتها برای اعزام به مسابقات آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
رشته ورزشی اسپوکس با فرم های آکیناکه و آکیناکه دوبل نیاز به سرعت، هوشیاری و قدرت داشته و در آن با استفاده از ابزارهای جنگی اسفنجی برای غلبه بر حریف اقدام می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.