به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح با هدف حمایت از صنعتگران و به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک اجرایی شده است.
وی اظهار داشت: در این طرح واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی مستقر در شهرک های صنعتی استان که مشمول پرداخت تعدیل بدهی های معوق بوده اند و هنوز موفق به پرداخت اصل بدهی و تعدیل معوقه خود نشده اند تا هشتم شهریور مشمول مشوق های یاد شده خواهند بود.
خانپور همچنین گفت: واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری که به دلیل دیرکرد در پرداخت بدهی به آنها جرائم تعلق گرفته باشد، با پرداخت 50 درصد اصل بدهی مشمول 60 درصد بخشودگی و با پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 80 درصد بخشودگی و همچنین طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد که به بدهی آنها جرائم تعلق گرفته است با پرداخت نیمی از اصل بدهی مشمول 50 درصد بخشودگی و با پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 70 درصد بخشودگی می شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است، کمک می کند.
وی اظهار داشت: صاحبان واحدهای تولیدی برای بهره مندی از این طرح تا هشتم شهریور ماه باید به شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین مراجعه کنند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است که در آنها 850 واحد تولیدی بهره بردار مستقر هستند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.