عسگرعلی جوانبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ساخت این طرح ها 340 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار داشت: 19مدرسه، سه هنرستان،2 نمازخانه، 2 سالن کارگاهی، یک سالن ورزشی، یک خوابگاه شبانه روزی، یک کانون فرهنگی تربیتی و همچین بازسازی 6 واحد سوئیت اردوگاه دانش آموزی شهید بابایی یانس آباد از جمله این طرح هاست.
این مسئول اضافه کرد: از این تعداد طرح 10 مورد مربوط به ناحیه یک و 2 قزوین و طارم سفلی، 6 طرح برای بویین زهرا،پنج طرح مربوط به آبیک، چهار طرح تاکستان، سه طرح در آوج و سه طرح نیز در البرز است.
جوانبخت با بیان اینکه از مجموع این طرح ها16طرح در مناطق روستایی قرار دارد،گفت: 30 درصد از هزینه های ساخت این طرح ها به میزان 100 میلیارد ریال را خیران تقبل کرده اند که در این میان بنیاد برکت با چهار طرح بیشترین مشارکت را داشته است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین همچنین گفت: بزرگ ترین طرح قابل افتتاح در بین این پروژه ها دبیرستان انرژی اتمی است که با داشتن سه هزار و 400 متر مربع زیربنا با مشارکت شرکت انرژی نوین ساخته شده و مجهز به کارگاه و سالن ورزشی نیز هست.
استان قزوین دارای هزار و 480 ساختمان آموزشی است که 518 مورد از آن برابر با 65 درصد نیازمند تخریب و نوسازی و مقاوم سازی است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.