به گزارش ایرنا، سردار مهدی محمودی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار افزود: با تعامل اصحاب رسانه و پلیس می توانیم در تامین امنیت شهروندان بهتر و موفق تر ظاهر شویم.
این مسئول انتظامی با اشاره به تاثیر فعالیت خبرنگاران در تقویت احساس امنیت بین مردم، گفت: اطلاع رسانی از برخورد قاطع با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در کنار امیدآفرینی به جامعه از سوی رسانه ها می تواند حس امنیت در بین شهروندان را افزایش دهد.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی استان برای حفظ و برقراری نظم و امنیت، اظهار داشت: قزوین از استان های پرامن کشور به شمار می رود.
سردار محمودی اظهار داشت: در وقوع نزاع و سرقت جزو استان های آخر کشور هستیم که بیانگر امنیت مطلوب استان است.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: کاهش 9 درصدی قتل و 11 درصدی تجاوز را نیز در استان شاهد بوده ایم از سوی دیگر با افزایش جرائم و مزاحمت های اینترنتی به میزان 34 درصد مواجه بوده ایم که در این خصوص نیاز است تا خانواده ها و شهروندان مراقبت بیشتری داشته باشند.
این مسئول انتظامی همچنین گفت: در حوزه پلیس راه نیز با تلاش های صورت گرفته با وجود قرار گیری استان در شاهراه ارتباطی کشور شاهد کاهش سوانح و تلفات جاده ای بوده ایم.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ اظهار داشت: در این حوزه با افزایش 78 درصدی کشفیات و رشد 18 درصدی دستگیر شدگان مواجه بوده ایم که نشان از تشدید برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر است.
وی همچنین از ثبت 224 هزار مورد تماس با پلیس 110 توسط شهروندان استان طی چهار ماهه امسال خبر داد و گفت: در این مدت همچنین پنج هزار و 223 مورد تماس با سامانه 197 برقرار شده است.
در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.