به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح در افتتاحیه سیزدهمین کارگاه ارتقاء دانش رسانه ای فرماندهان و مدیران انتظامی استان همدان، افزود: جامعه امروز تنها از روابط دولت ها و حاکمیت ها تأثیر نمی پذیرد بلکه افکار عمومی نیز به عنوان یک عامل تأثیرگذار شناخته شده و در برنامه ریزی های هر کشوری منظور می شود.
وی تاکید کرد: در چنین شرایطی آشنایی با فنون مصاحبه و ارتقاء توانمندی و تخصص رسانه ای فرماندهان و مدیران در سطوح راهبردی و عملیاتی ناجا ضروری است.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: فرماندهان و مدیران باید دانش رسانه ای خود را همگام با تغییرات نوین و پیچیده اجتماعی به روز کنند.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: رسانه ها در جوامع امروزی از مهمترین ابزارهای کنترل اجتماعی محسوب می شوند و با تاثیر بر افکار عمومی می‌ توانند به شدت در موضوع ثبات و امنیت اجتماعی دخالت کنند.
وی بیان کرد: رسانه ها علاوه بر نقش فرهنگی و آموزشی در جامعه می توانند تاثیر معناداری در ارائه تصویر کلی از جرایم شکل دهند.
فرمانده انتظامی همدان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی، قدرت و مهارت اجتماعی فرماندهان را افزایش داده و منجر به برقراری نظم و امنیت اجتماعی و کاهش جرایم شده است.
سردار کامرانی صالح بر بسیج رسانه‌ای در راستای کاهش وقوع جرایم در جامعه تاکید کرد و گفت: رضایت مندی مردم از اقدامات و عملکرد پلیس نشان از همراهی و تلاش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی دارد.
سیزدهمین کارگاه ارتقاء دانش رسانه ای با حضور هیئت رئیسه و 68 تن از فرماندهان انتظامی و معاونان و روسای پلیس های تخصصی، یگان ویژه و روسای کلانتری و راهور استان به مدت دو روز در همدان در حال برگزاری است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.