به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی اضافه کرد: سومین جشنواره ساختمان های برتر استان با توجه به پایان دومین دوره آن با بررسی نقاط قوت و ضعف بر روی دوره های گذشته، پنجم اسفندماه امسال و همزمان با روز مهندس در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
این مسئول ادامه داد: سومین جشنواره ساختمان های برتر استان در گروه های ساختمانی ویلایی، بازسازی شده و در بخش دیگر نیز با موضوعاتی از جمله بازآفرینی شهری و سرمایه گذاری های موفق در بخش مجتمع های ساختمانی، برگزار خواهد شد.
حق لطفی با اشاره به نخستین جشنواره ساختمان های برتر که در بخش معماری ساختمان های دولتی در سال 95 برگزار شد، افزود: دومین دوره این جشنواره نیز با موضوع ساختمان های مسکونی 2 تا هفت طبقه و گروه متجمع های ساختمانی بیش از هفت طبقه یا 30 واحد به بالا و در بخش های معماری و کیفیت ساخت برگزار گردید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: پیش از برگزاری سومین جشنواره جلساتی با حضور شرکت کنندگان در دومین جشنواره و همچنین اساتید دانشگاهی و صاحب نظران در این عرصه برگزار و نظرها، انتقادها و پیشنهادتی مطرح شد که در جهت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره مورد توجه قرار می گیرند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.