مریم بید خام روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه های محله از 16تا 19مرداد ماه سال جاری با حضور 13گروه نمایش مسجدی از 12استان در قزوین برگزار می شود.
وی اظهار داشت: نشست برنامه ریزی در خصوص اجرای سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه های محله در سالن اجتماعات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد و در آن تصمیمات لازم در خصوص برگزاری هر چه بهتر این رویداد اتخاذ شد.
وی اجرای تئاتر در مکان مقدسی چون مسجد را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت : ورود تئاتر در مساجد به نزدیک شدن ارتباط معنوی جوانان با این مکان مقدس کمک می کند.
بیدخام خاطر نشان کرد: با برگزاری جشنواره بچه های مسجد و اجرای تئاتر در مساجد به ویژه در در مناطق آسیب دیده بهتر می توان به واقعیت های جامعه و نیازهای آن اندیشید.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از مسجد به عنوان پایگاه فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و گفت: اجرای طرح بچه های مسجد بهترین بستر را برای تربیت دینی نسل جوان فراهم می آورد.
بیدخام اظهار داشت: اجرای طرح هایی که منجر به جذب جوانان ونوجوانان به مسجد می شود در جهت گسترش تفکر مذهبی و تولید آثار ماندگار با مضامین ارزشی، اهمیت زیادی دارد و موجب حضور بیشتر جوانان در مساجد می شود .
7390/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.