معاون مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه و دادستان ویژه روحانیت تهران در مراسم معارفه رئیس شورای حل اختلاف قزوین گفت: نگاه مردم به دستگاه قضایی بسیار حساس است و کوچکترین خطا در این نهاد هرگز از سوی مردم پذیرفته نیست.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، عبداللهی در این جلسه که‌صبح امروز در دادگستری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: وظیفه دستگاه قضا صیانت و حفاظت از ناموس اموال و حقوق همه مردم است، در این دستگاه توجه به مسائل حفاظت و اطلاعات بسیار مهم است و به نحو احسن انجام می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: اگر نسبت های ناروا به حق کشی و رشوه و مشکلات اخلاقی از سوی مردم به دستگاه قضا وارد نشود در مسیر درست هستیم و اگر مردم از این دستگاه خوف داشته باشند در خسران قرار داریم.

بیژن شیبانی رئیس سابق شورای حل اختلاف قزوین در این مراسم خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف قزوین در بحث راه اندازی و مدیریت یکپارچه پرونده‌ها جزو اولین استان‌های کشور بوده و عضو سامانه cms مدیریت پرونده های قضایی است.

شیبانی در ادامه گفت: ساختمان مجتمع شورای حل اختلاف با یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان ساخته شد و قزوین تنها استانی است که ساختمان اختصاصی متعلق به خود دارد.

گفتنی است در پایان حجت الاسلام احمدی میانجی رئیس شورای حل اختلاف کشور، حجت‌الاسلام علی زمانی را به عنوان رئیس جدید شورای حل اختلاف قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.