به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان متن پیام بهمن مرادنیا به این شرح است: هفته اول تیرماه هر سال، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و 72 تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است که به نام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
بی گمان کار و تلاش در دستگاه قضایی علاوه بر رضایت خداوند متعال، عاملی بسیار مهم در ایجاد عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی است که همواره مورد تاکید مقامات عالی نظام بوده است و همواره اساس همه تلاش ها در این دستگاه بزرگ و کارساز باید تاکید بر اجرای قانون و بسط عدالت در همه ابعاد باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان شاغل در دستگاه قضایی استان کردستان تبریک گفته و موفقیت های روز افزون آنان را در جهت عدالت گستری، خدمت به مردم و پاسداری از قانون را مسئلت می نمایم.
از یکم تا هفتم تیر ماه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.