به گزارش ایرنا و به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر چهارشنبه در دیدار با معاون وزیر بهداشت و درمان و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور، افزود: خوشبختانه تحولات و خدمات در حوزه بهداشت و درمان در طول انقلاب اسلامی بسیار گسترده و محسوس بوده و از مسئولان برای نگاه ویژه‌ای که به این بخش مهم و حیاتی دارند، قدردانی می‌کنیم.
وی، افزایش دقت در حوزه پزشکی را تحول سوم در این عرصه برشمرد و ادامه داد: دقت پزشکان، پرستاران و به صورت کلی در حوزه بهداشت و درمان محسوس بوده و این دستاورد ارزشمند نتیجه تلاش‌ های شبانه روزی مسئولان و متولیان امر است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه باید خدمات نظام به طور جدی اطلاع‌رسانی شود، یادآور شد: انجام این مساله در همه دولت ها امری ضروری تلقی شده و نباید هیچ کم کاری در این زمینه صورت بگیرد.
امام جمعه قزوین در پایان با بیان اینکه دولت تنها به رئیس جمهور و وزرای آن خلاصه نمی‌شوند بلکه بخش عظیمی از بدنه آن در تمام دولت ‌ها ثابت بوده و زحمات بسیاری را نیز متحمل می‌شوند، اضافه کرد: با تخریب هر دولت در واقع خدمات نظام زیر سؤال می‌رود و به جامعه اینگونه القا می‌شود که نظام ناتوان است در حالی که خدمات گسترده‌ای در طول 40 سال گذشته صورت گرفته است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.