معصومه مرادیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا با حضور مسئولان کمیته های مختلف شورای فرهنگی و اجتماعی زنان استان ابتدا از روستاهای مختلف که دارای دارای دهیار زن بوده و مسایل و مشکلات مرتبط با بانوان آنها بیش از سایر نقاط است،بازدید می کنیم.
وی اظهار داشت: در این بازدیدها از نزدیک با مسایل و مشکلات بانوان ساکن در نقاط روستایی و حاشیه نشین آشنا شده و تا جای ممکن برای حل و فصل آنها اقدام می کنیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: در این بازدیدها به توسعه کسب و کارهای خانگی و کارآفرینی بانوان نیز کمک خواهیم کرد و موانع پیش روی آنها را از میان برمی داریم.
این مسئول گفت: در این بازدیدها نمایندگان اداره کل امور روستایی استانداری، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، صنعت و معدن،تجارت، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، فرمانداری ها و بخشداری ها برای رسیدگی به موارد احتمالی حضور دارند.
وی اظهار داشت: برای پیگیری حل مشکلات، پس از بازدیدها ارتباط با دهیاران تا حل مسایل مربوطه ادامه خواهد داشت.
مرادیان خاطرنشان کرد: زنان روستایی قسمت زیادی از مشکلات زندگی را به دوش می کشند بنابراین باید از آنان حمایت های بیشتری را به عمل بیاوریم.
نخستین بازدید مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین در طرح یاد شده روز گذشته از روستای قدیم آباد از روستاهای توابع بخش مرکزی قزوین انجام شد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.