به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان از امروز به مدت پنج روز و با نظارت و همکاری اتحادیه درودگران قزوین برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
به گفته وی، با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی، تولید کنندگان مبلمان سراسر کشور از جمله استان های قزوین، تهران، البرز و آذربایجان شرقی در چهار هزار متر مربع مساحت، تولیدات خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش می گذارند.
طاهرخانی به دهمین نمایشگاه برگزار شده در سال جاری این استان اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد فضای رقابتی، ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کننده ها، آشنایی با آخرین تولیدات و دستاوردهای صنعت مبل، دسترسی بهتر و آسان و تنوع محصولات از مهمترین اهداف نمایشگاه تخصصی مبلمان قزوین است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین یادآور شد: با توجه به برگزاری این نمایشگاه توسط اتحادیه درودگران قزوین، شهروندان با اطمینان خاطر از کیفیت اجناس می توانند اقدام به خرید کنند.
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از 11 تا 15 تیرماه جاری از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.