به گزارش ایرنا، در این آیین همچنین نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند.
نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان قزوین با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین دایر شده است.
این نمایشگاه از امروز یکشنبه تا هشتم اسفند ماه به مدت سه روز با حضور 65 واحد تولید کننده در حوزه های صنایع غذایی، شوینده و بهداشتی و محصولات ساختمانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا خواهد بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین نیز در این آیین گفت:65 مشارکت کننده در حوزه مواد غذایی،صنعتی و نساجی از نقاط مختلف استان در این نمایشگاه حضور دارند.
هادی طاهرخانی افزود: نمایشگاه از صنعت جدا نیست و در کنار صنعت قرار داشته و نباید رقیب صنعت پنداشته شود.
وی افزود:پرمخاطب ترین و پربازدیدترین دستگاه استان هستیم و روزانه پنج تا 6 هزار بازدید کننده داشته ولی کمترین مشارکت کننده را از صنعت و اصناف قزوین داریم که در این رابطه باید نگرش ها تغییر یابد.
طاهرخانی با اشاره به لزوم شناختن توانمندی های صنعتی قزوین به دنیا با شرکت در نمایشگاه های خارجی،ادامه داد: قطار توسعه جهانی منتظر ما نمی ماند و باید از این پیله عزلت و گوشه گیری بیرون آمده و صنعت خود را به جهان بشناسانیم.
وی افزود:نمایشگاه ویترین ظرفیت های استان است و صنایع همه استان های کشور در این نمایشگاه حضور می یابند اما در قزوین کمتر شاهد این موضوع هستیم که باید علل آن ریشه یابی شود.
نمایشگاه توانمندی های صنعت استان قزوین در مدت برگزاری از ساعت 15تا21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) (نوروزیان) جهت پذیرای علاقه مندان است.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.