مدیر کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی، تعادل و عدالت مالیاتی را سرلوحه کارهای این اداره کل اعلام کرد و گفت: با مأموان مالیاتی متخلف برخورد جدی می شود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، غلامرضا شریفی در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان بناب گفت: امروز مشکلات زیادی در تمام حوزه‌های صنعتی و واحدهای تولیدی وجود دارد اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تولیدکنندگان و صنعت گران باید اقتصادی مقاومتی را سرلوحه امور خود قرار بدهند.
 
وی، صنعت گران و تولیدکنندگان را بسیجیان اقتصادی کشور دانست و گفت: امروز دشمنان از طریق فشارهای اقتصادی در تلاش برای  صدمه زدن به نظام و ملت هستند، امروز در کشور کسانی که در حوزه تولید کار می کنند بسیجی محسوب می شوند و باید در جنگ اقتصاد و صنعت با دشمنان مقابله کنند.
 
شریفی افزود: انجام امورات مالیاتی کار تخصصی است به همین منظور برای جلوگیری از هر گونه خطا و یا مشکلی باید از جذب افراد غیر متخصص ممانعت شود و بحث آموزش و به روز بودن اطلاعات در بین مأموران اداره مالیات باید جدی تر پیگیری شود.
 
وی تکمیل اظهارنامه مالیاتی در جهت استفاده از پایه های معافیت مالیاتی را ضروری اعلام کرد وافزود: همه اصناف و تولیدکنندگان جهت سهولت در امورات مالیاتی خود می بایست اظهار نامه مالیاتی خود را تکمیل و ارائه دهند.
گفتنی است؛ در این جلسه مشکلات امور مالیاتی اصناف شهرستان بناب مانند لزوم استفاده از صندوق مکانیزه (پوز فروشگاهی)، انتقاد از عدم اشراف و اطلاعات کامل مأموران مالیاتی از اصناف بازار و نحوه برگزاری کمسیون های مالیاتی از سوی این سازمان از سوی نمایندگان و روسای اتحادیه های اصناف بناب مطرح شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.