منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جریان دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل بانک کشاورزی ایران افزود: 10هزار نفر در استان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی نام نویسی کردند که از این تعداد پس از غربالگری توسط دستگاه های مربوطه 817 نفر یا طرح برای دریافت وام واجد شرایط شناخته شدند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: به بانک ها این اختیار را دادیم تا خود به تایید متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی که به آنها معرفی شده است، بپردازند.
حبیبی با بیان اینکه 281 طرح اشتغالزایی روستایی را به میزان یک هزار و 131 میلیارد ریال به بانک کشاورزی استان معرفی کردیم،افزود: تاکنون تنها 30 میلیارد ریال از جانب این بانک پرداختی داشته ایم که این رقم ناچیز بوده و انتظار داریم تا این بانک در رسیدگی و پرداخت این تسهیلات تسریع ببخشد.
وی اظهار داشت: با وجود شرایط دشوار اقتصادی و تاکید مقام های عالی رتبه مانند رییس جمهوری بر همراهی و همکاری تمامی دستگاه ها و نهادها برای کمک به اهداف اشتغال و اقتصاد شاهدیم بانک ها آنطور که باید و در توان خود در این خصوص اقدام نمی کنند که این رویه باید تغییر یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: برای سیستم بانکی ما فرقی نمی کند که در چه شرایطی، عادی یا جنگ و تحریم به فعالیت می پردازد در صورتی که اکنون بیش از هر زمان دیگر وقت همکاری و تعامل تنگاتنگ بین همه دستگاه ها و ارکان حاکمیتی برای کمک به وضعیت اقتصادی کشور و حل مشکلات این حوزه است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.