به گزارش ایرنا، مسعود پاکزاد عصر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری رودان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان در بخش های مختلف نظیر کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری بر ضرورت ایجاد و تقویت بستر و زمینه های جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید کرد.
وی با بیان این که سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم های اداری گرفتار شوند، خاطر نشان کرد: باید مشکلات سد راه سرمایه گذاران برداشته شود تا آن ها با میل، رغبت و آسودگی خاطر به فعالیت اقتصادی بپردازند.
پاکزاد افزود: بخش اقتصادی با حضور بخش خصوصی رونق مضاعفی می گیرد و مدیران دولتی باید بستر و زمینه را برای حضور سرمایه گذاران در فعالیت های اقتصادی فراهم کنند.
وی با بیان این که بخش دولتی و خصوصی در کنار هم می توانند گره گشای مشکلات و نارسایی های فراروی حوزه اشتغال و اقتصاد باشند، گفت: بخش دولتی باید با همکاری و تعامل لازم، سرمایه گذاران را در راستای انجام فعالیت های اقتصادی تشویق و ترغیب کند.
پاکزاد با اشاره به ظرفیت های رودان در بخش های مختلف نظیر صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری، بر ضرورت معرفی بیش از پیش توانمندی های این شهرستان به سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان سرمایه گذاری در بخش صنعت در شهرستان رودان مورد حمایت ویژه دولت قرار می گیرند.
در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری رودان 11 طرح اشتغالزایی در بخش های کشاورزی، صنعت، صنایع دستی و خدمات گردشگری با سرمایه گذاری 123 میلیارد و 593 میلیون ریالی با پیش بینی ایجاد 143 فرصت شغلی جدید تصویب و دفتر الکترونیکی پنجره واحد سرمایه گذاری شهرستان رودان افتتاح شد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
رودان یکی از قطب های مهم کشاورزی هرمزگان است و اشتغال و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است و هم اکنون 80 درصد از جمعیت این شهرستان به طور مستقیم و غیر مستقیم در بخش کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته به آن مشغول فعالیت هستند.
7196/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.