به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایرنا گفت: روز قدس در عین حال، لحظه مبارک مبارزه آزادیخواهان در برابر ابر قدرتهای شرق و غرب است و نباید آن را به آرمان آزاد سازی فلسطین محدود کرد.
وی افزود:روز قدس آنچنانکه امام خمینی به عنوان پرچمدار مبارزه با استعمار و استکبار فرمودند فقط اختصاص به قدس ندارد بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران ،روز مقابله ملت‌ها در برابر ابرقدرت‌ها است و باید در این روز اسلام را احیا کرد.
زاهدی گفت: امروز به واسطه اندیشه های بلند حضرت امام خمینی در دفاع از ملت های مظلوم و اهتمام مقام معظم رهبری در استکبار ستیزی و همچنین تدبیر دولت در استفاده به جا از ابزارهای جنگ نرم و جنگ سخت، چهره خبیث رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر برملا شده و آنها را در انزوای بین المللی قرار داده است.
استاندار قزوین گفت: همواره تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان‌گران، هرگز نتوانسته‌اند با خشونت و درندگی، فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند و مقاومت قهرمانانه و شجاعت حیرت‌انگیز زن و مرد و پیر و جوان ‌فلسطینی در برابر صهیونیست‌های غاصب، گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان، پیروزی نهایی حق بر باطل است.
وی خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی حق در برابر باطل و روز مقابله با زورگویان و زراندوزان جهانی است و این روز نماد آزادی‌خواهی، عدالت طلبی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی جهان اسلام است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان بکشند.
زاهدی گفت: روز قدس یک روز جهانی و متعلق به همه مسلمانان جهان است و پیام آن وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
مردم 102 شهرو روستای استان قزوین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود از اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشتند.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.