به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی بعد از ظهر پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این اشتباه استراتژیک و مغرضانه بدون شک رسوایی دیگری برای استکبار جهانی رقم می زند.
وی بیان کرد: تحقق این حرکت گستاخانه و وقیحانه رئیس جمهوری آمریکا در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس اهمیت بزرگداشت روز قدس را دو چندان کرده است.
سروستانی ادامه داد: تقارن ارزشمند روز جهانی قدس با ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، تاکیدی بر این موضوع است که
روز قدس روز خشم و فریاد امت اسلامی بر سر استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی است.
وی گفت: امام (ره) با این کار ارزشمند خود پیام آزادی فلسطین مظلوم از چنگال صهیونیسم غاصب و مبارزه بی امان جبهه انقلاب اسلامی با هر گونه قدرت طلبی و زورگویی ظالمان و به‌ ویژه جهان سلطه و استکبار جهانی را بیان کرد.
سروستانی تاکید کرد: امروز جهان اسلام تنها راه مبارزه با ظلم استکبار و استعمار را استعانت از ذات الهی، اقدام بر اساس آموزه های دین مبین اسلام و حرکت انقلابی در مقابل غاصبان و جنایتکاران می داند.
وی گفت: این مهم با تبعیت از همان خط و جبهه ای که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند، محقق می‌شود.
سروستانی ادامه داد: روز جهانی قدس بدین معنی است که تک تک مسلمانان، حتی با دست خالی و مشت های گره کرده خود می توانند با پشتوانه ایمان و معنویت نیرویی قدرتمند علیه اسرائیل و صهیونیسم بین الملل باشند.
وی عنوان کرد: این روز حماسی تداعی کننده خیزش امت اسلامی در برابر یاوه گویی ها و زیاده خواهی های استعمار جهانی و یادآور قبول نکردن هرگونه ذلت در برابر زورگویان عالم است.
7212/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.