حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در نشستی به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: روز جهانی قدس ، روز مبارزه جهان اسلام علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است .
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با اعلام روز جهانی قدس ، فلسطین را در جهان اسلام زنده کرد و این روز نقطه عطفی در جهان اسلام خواهد بود.
وی تصریح کرد: در شرایطی که آمریکا سفارت خود را به قدس منتقل کرده و خشم ملت های مسلمان را برافروخته است ، مراسم روز جهانی قدس متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار می شود.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: بیانات ضد استکباری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توانسته است جهان شمولی خود را در حرکت های اسلام خواهی مسلمانان جهان به نمایش بگذارد.
حسینی اضافه کرد: ملت انقلابی ایران و مسلمان جهان اسلام در روز قدس ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا درخواهند آورد و مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل را طنین انداز خواهند داد .
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: بیداری ملت های جهان اسلام منطقه را برای رژیم صهیونیستی ناامن کرد و این به برکت خون پاک شهدای فلسطین و صدور انقلاب اسلامی ایران است.
وی یادآورشد: قیام و خیزش های اسلامی مردم جهان اسلام که نشات گرفته از راهپیمایی های روز قدس که یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است باید به طرف مسجد الاقصی سرازیر شود و هرچه زودتر اسرائیل غاصب را محو کند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ابرکوه از ساعت 12 از میدان امام حسین(ع)، خیابان شهید بهشتی ، چهار راه سرو به طرف مصلی نماز جمعه و در شهر مهردشت هم از ساعت 12 از میدان امام علی (ع) به طرف امامزادگان سید احمد و سید محمود محل برگزاری نماز جمعه خواهد بود .
در13 نقطه شهر و روستاهای این شهرستان مراسم با شکوه راهپیمایی روز قدس باحضور پرشور مردم برگزار می شود.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.