امام جمعه سلماس گفت: از مسئولین کشور در سطوح مختلف انتظار می رود پاسخگوی مطالبات مردمی بوده و درخواستهایشان را اجابت کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان سلماس  با اشاره به نارضایتی مردم سلماس از وضعیت اسفالت و چاله هایی موجود در خیابانهای سطح شهر، خطاب به مسئولین خاطرنشان کرد: مسئولین شهرستان خود را خادم مردم بدانند و با خدمت کردن به آنها پاسخگوی مطالبات بحق مردم باشند و درخواست هایش شهروندان را اجابت کنند .

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی مردمی ترین رهبر تاریخ انقلابهای جهان است که پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز جایگاه و منزلت خود را در بین مردم حفظ نموده است .

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: امام خمینی (ره) شخصیت بت شکنی بود که با اقتدار هیمنه استکبار جهانی و ازناب آن را در منطقه در هم شکست.

وی افزود: مهم ترین انگیزه امام از قیام برای انقلاب احیای ارزشهای اسلامی بود و جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به پشتوانه معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و برکت خون شهیدان در برابر خشم و استبداد استکبار جهانی ایستادگی کرده است .

خطیب جمعه سلماس با اشاره به در پیش بودن شبهای قدر و ایام پایانی ماه مبارک رمضان،‌ اظهار کرد: مردم از فرصت شبهای پرفضیلت شب قدر برای نیایش و توبه و ترک گناهان استفاده کنند و سعی کنند رهرو عدالت علی (ع) در طول زندگی خود باشند .

حجت الاسلام موسوی با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس،‌ خاطرنشان کرد: روز قدس روز فریاد مظلومان علیه ستمگران است و مردم مومن و دیندار ما همچون سالهای گذشته با خروش فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت قاطع خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.